perjantai 21. joulukuuta 2012

Rinsessan päiväkirjan Joulu 2012

Hörrr hörr rakkaat toppahousuiset ja tonttulakkiset lukijani!

No nyt sitä lunta sitten tuli. Koko syksy rämmittiin vesisateessa, ja hopeajouhinen häntänikin alkoi jo homehtua ainaiseen vesisateeseen. Yritin pitää budoaarini siistinä ja tukkani laineilla mutta eihän siitä tullut mitään. Onneksi poikaystäväni herra G ei välittänyt hetkellisestä herpaantumisestani siisteyden suhteen vaan tykkää musta silti. Ja miksei tykkäis, jos mä olisin sä, kyl mäkin olisin mun kaa! Räps räps.

Sit mä oon ollu vähän julkkis. Pääsin kahteen lehteenkin kun olin niissä missikisoissa, herkkusienten herkkusieni, Champion of Champions. Jaan nimmareita, tulkaa hakemaan. Ottakaa kuvia vain oikealta, mun tukka taittuu sille puolelle. Kiitos. Onko näin hyvä. Joo.

Mami sanoi että olen vähän paksu niin olen nyt sitten ryhtynyt kuntoilemaan. Tarhassa meillä on pikkuGeen kanssa aamu-Zumba, ja sitten iltapäivällä mennään (urheilu)kentälle verskoissa ja lenkkareissa. Mulla on siis ihan tooosi hienot lenkkarit, joissa on nastat ja kaikki, ja niissä lukee Sport. Tunnen oloni hyvin urheilulliseksi niiden kanssa. Olisin halunnut pinkit, mutta nämä on nyt kyllä mustat. Lievä pettymys mutta menkööt. Lohdutukseksi Mami lupasi neuloa niihin pinkit sukat alle.

Urheilukentän lisäksi olemme käyneet yhdessä mun toisen poikaystävän (pitäähän niitä olla useampi, varuiksi) kanssa kuntoradalla metsässä. Siellä tulee kova hiki. Poikaystävän Mami on vähän hurja se vie meitä ihan umpimetsään mut se on ihan kivaa. Siellä on eläimiä, niinku lintuja ja pupuja. Mami sanoo että mäkin olen eläin, mutta musta se on loukkaavaa. Mä olen portugalilainen prinsessa, enkä mikään elukka, nii kert.

Mutta ette arvaakkaan mitä me ollaan puuhattu. Parina kertana minä ja tuo toinen poikaystävä ollaa menty Taksilla maneesiin, jossa on ollut paljon esteitä ja joku täti huutamassa. Ja sitten pitää mennä niitä esteitä eri järjestyksessä. Nimenomaan eri järjestyksessä kuin minä olisin suunnitellut. Kuka nämä radat oikein suunnittelee? Miksi pitää mennä suoraan, taiteellinen vaikutelma kärsii! No, huutava täti ja se kiva setä joka mulla ratsastaa, ovat olleet silti ihan iloisia. Kiva. Minullakin ollut hauskaa.

Toivotan teille kaikille kivaa joulua ja paljon kaikkia ihmisjuttuja mitä te kuulemma teette - syötte sikaa ja juotte viiniä ja röyhtäilette ja avaatte kaikenlaisia kääreitä joita olette ensin vaivalla käärineet ja sitten makaatte kuin laiskiaiset pitkin sohvia ja syötte vähän lisää. No mut jos te tykkäätte, ihan kiva. Mun Mamikin jo suunnitteli miten paljon se aikoo syödä suklaata. Ei tasan kiipeä mun selkään jos lihoo niistä mässyistään, kävelkööt hangessa kunnes nappi mahtuu kiinni!

Yours truly, Princess Alma


Ei kommentteja: